reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Andrej Migra

Andrej Migra

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Raz sa pisanim budem zivit! Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Slušní ľudia?

Andrej Migra

Slušní ľudia?

Úprimne povedané vôbec som nečakal, žeby téma vojnových utečencov mohla nabrať až takto na obrátkach.

  • 22. jún 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 32
Zbavme sa tej pliagy!

Andrej Migra

Zbavme sa tej pliagy!

Keby sa vyhlasovala rubrika “Skokan roka” v kategórii Slovo, jednoznačným víťazom by sa stalo slovo “Referendum”. Skok z počtu vyslovení 0 – 1 denne v médiách či na internete až na takých 100 – 150 je úctyhodný. A za takýto krásny úspech vďačí toto slovo kampani Aliancie za rodinu. Možno toto aj bola tá pravá pohnútka Aliancie, pre ktorú sa do toho celého vôbec púšťala. Inak mi to celé nedáva zmysel.

  • 5. feb 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 20
Nenávidím celý svoj život.

Andrej Migra

Nenávidím celý svoj život.

Pred pár dňami sa mi podarilo zavesiť na internet video, ktoré, netuším prečo ani ako, sa stalo virálnym. Najskôr malo okolo tisíc videní, za ktoré som vďačil facebooku a kamarátom, no neskôr sa to začalo nabaľovať, až si to, zasa neviem prečo ani ako, všimli slovenské médiá, respektíve “médiá”,ktoré video publikovali na svojich weboch. A tu video dostalo aspekt, o ktorom sa mi žiada písať viac, ako o ktoromkoľvek inom aspekte súvisiacom so spomínaným videom. Tým aspektom je ľudská nenávisť. Všadeprítomná, zakrádajúca sa, zapáchajúca, no najmä ľudská - nenávisť. No, minimálne neprajnosť.

  • 3. nov 2014
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 0x
  • 117
Úžernícky scientológ na hrad!

Andrej Migra

Úžernícky scientológ na hrad!

Prečo voliť Andreja Kisku? Schválne sa nepýtam ČI voliť Andreja Kisku alebo Róberta Fica, keďže tento blog by som rád nasmeroval na pravicového voliča, ktorého kandidát sa do druhého kola nedostal - rovnako ako môj.

  • 24. mar 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Dnes som si zrušil Facebook

Andrej Migra

Dnes som si zrušil Facebook

Toto rozhodnutie vo mne dozrievalo dlhší čas. Dôvodov je viacero, nechcem ich tu však povyšovať na nejaký duchaplný zoznam, v ktorom vymenujem všetky veľmi mravné a duševne veľmi hodnotné dôvody. Poviem to radšej úplne narovinu - Facebook ma začal nudit, ba miestami až vytáčať.

  • 12. feb 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
reklama
SkryťZatvoriť reklamu